De publieksprijs voor ‘Website van het Jaar’ wordt jaarlijks uitgereikt binnen 39 verschillende categorieën. In elke categorie zijn twee awards te winnen, namelijk voor populairste en beste website. Ook zijn er prijzen te winnen voor de populairste en beste app. De verkiezing wordt georganiseerd door online business website Emerce.
Binnen de categorie Educatie & Opleiding won NHA het van andere genomineerden als o.a. LOI, NTI, Squla, Wikipedia, de Universiteit van Amsterdam en de Erasmus Universiteit Rotterdam. NHA is vorig jaar een andere weg ingeslagen met de lancering van een nieuwe propositie. De propositie ‘Dit is jouw tijd’ wijst mensen op het belang van een zinvolle tijdsbesteding en hoeveel levensgeluk studeren kan opleveren.
Publieksprijs werd trots in ontvangst genomen
Ook directeur Rob Frencken is erg blij met de ontvangst van de publieksprijs. “Het is geweldig dat we met ons familiebedrijf zo’n mooie prijs in ontvangst mogen nemen. Afgelopen jaren hebben we vele nieuwe opleidingen gelanceerd en is er samen met alle medewerkers en docenten ontzettend hard gewerkt aan het bieden van een optimale leerervaring.”
“Onze missie is om goed onderwijs bereikbaar te maken voor iedereen. Dat we daar nu deze erkenning voor krijgen, is natuurlijk de kers op de taart.”
- Rob Frencken, Algemeen directeur bij NHA
Limburgs familiebedrijf met 85 jaar ervaring
NHA is één van de grootste opleiders in Nederland op het gebied van thuisstudies. Het Limburgse familiebedrijf uit Panningen biedt ruim 500 verschillende beroepsopleidingen, start je eigen zaak-, talen- en hobbycursussen aan. De afgelopen 85 jaar volgden naar schatting meer dan 2 miljoen cursisten een opleiding van NHA. Het bedrijf werd opgericht door een onderwijzer die het onderwijs betaalbaar en bereikbaar wilde maken voor iedereen. Hoge kwaliteit tegen betaalbaar lesgeld, dat is nog altijd de missie van NHA.